• Zwroty i reklamacje

Drogi kliencie jeśli jesteś konsumentem i chcesz skozystać z prawa do reklamacji, bądź zwrotu poinformuj nas o tym mailowo (adres:sklep@4apple.pl), zarejestrujemy twoje  zgłoszenie  w naszym systemie, postaramy się pomóc zdalnie,  jeśli to nam  się nie  uda, to odeślemy do Ciebie nasz druk reklamacji,  dzięki czemu  postaramy  się skrócić czas reklamacji do minimum.

 

ZWROTY TOWARU.

 
Czas na odstąpienie od umowy, zwrot 14 dni
 
UWAGA: Zwroty tylko dla konsumentów. Jeśli kupiłęś towar na firmę - fakturę vat, nie jesteś konsumentem.
 

Na  konsumencie spoczywa obowiązek sprawowania pieczy nad towarem do czasu  jego zwrócenia. Po otrzymaniu produktu może zatem sprawdzić jego  charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie – ale tylko tak,  jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność  odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem  zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na  zapoznanie się z rzeczą. 

(Interpretacja UOKiK  Przepisy Konsumenckie dla Przedsiębiorców, s. 29).

 

Zgodnie z dyrektywą  2011/83/UE kupujący musi zwrócić towar w stanie pozwalającym ponownie wprowadzić go do obrotu jako towar nowy. 

 

Zmniejszenie  wartości towaru może polegać w szczególności na konieczności uiszczenia  kosztów czyszczenia i naprawy, o ile towar nie może być już oferowany  jako nowy, czy też na obiektywnie uzasadnionej utracie dochodu przez przedsiębiorcę, która jest związana ze sprzedażą zwróconego towaru jako towaru używanego. 

Oszacowanie wartosci rzeczy i stanu jest uprawnieniem  sprzedawcy.

REKLAMACJE TOWARU.

 Drogi kliencie jeśli jesteś konsumentem i chcesz skozystać z prawa do reklamacji poinformuj nas o tym mailowo, zarejestrujemy twoje  zgłoszenie  w naszym systemie, postaramy się pomóc zdalnie,  jeśli to nam  się nie  uda, to odeślemy do Ciebie nasz druk reklamacji,  dzięki czemu  postaramy  się skrócić czas reklamacji do minimum.

 

 Druk reklamacji  jest wymaganym  elementem, ponieważ większośc oferowanych u nas towarów  wymaga  realizacji procesu reklamacji u dystrybutorów.  

 

Zgłaszający oświadcza że odsyłany przedmiot reklamacji został zakupiony od gwaranta, jest świadomy prawnych konsekwencji składania niezgodnej z stanem faktycznym deklaracji, w przypadku stwierdzenia dostarczenia na serwis sprzętu innego pochodzenia, jest świadomy konsekwencji prawnych m.in. Art. 286 KK oraz bezpośrednich konsekwencji finansowych. Koszt diagnozy sprzętu niewiadomego pochodzenia, nie zakupionego u sprzedawcy, to koszt wysyłającego w kwocie od 50zł netto.