
-
-
Koszyk jest pustySuma 0
-
Zwroty i reklamacje
Drogi kliencie jeśli jesteś konsumentem i chcesz skozystać z prawa do reklamacji, bądź zwrotu poinformuj nas o tym mailowo (adres:sklep@4apple.pl), zarejestrujemy twoje zgłoszenie w naszym systemie, postaramy się pomóc zdalnie, jeśli to nam się nie uda, to odeślemy do Ciebie nasz druk reklamacji, dzięki czemu postaramy się skrócić czas reklamacji do minimum.
ZWROTY TOWARU.
Na konsumencie spoczywa obowiązek sprawowania pieczy nad towarem do czasu jego zwrócenia. Po otrzymaniu produktu może zatem sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie – ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.
(Interpretacja UOKiK Przepisy Konsumenckie dla Przedsiębiorców, s. 29).
Zgodnie z dyrektywą 2011/83/UE kupujący musi zwrócić towar w stanie pozwalającym ponownie wprowadzić go do obrotu jako towar nowy.
Zmniejszenie wartości towaru może polegać w szczególności na konieczności uiszczenia kosztów czyszczenia i naprawy, o ile towar nie może być już oferowany jako nowy, czy też na obiektywnie uzasadnionej utracie dochodu przez przedsiębiorcę, która jest związana ze sprzedażą zwróconego towaru jako towaru używanego.
Oszacowanie wartosci rzeczy i stanu jest uprawnieniem sprzedawcy.
REKLAMACJE TOWARU.
Drogi kliencie jeśli jesteś konsumentem i chcesz skozystać z prawa do reklamacji poinformuj nas o tym mailowo, zarejestrujemy twoje zgłoszenie w naszym systemie, postaramy się pomóc zdalnie, jeśli to nam się nie uda, to odeślemy do Ciebie nasz druk reklamacji, dzięki czemu postaramy się skrócić czas reklamacji do minimum.
Druk reklamacji jest wymaganym elementem, ponieważ większośc oferowanych u nas towarów wymaga realizacji procesu reklamacji u dystrybutorów.